Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Per-Erik
Deltagare
Rodder76 wrote:
…MEN på alla 90or jag sett bilder på så verkar uttaget vara mer halvmåneformat, mer likt det man kan se på Aero -91. Frågan är då, hade 1990års Talladega annat slutrör än vad de tidigare hade? Är det samma slutdämpare som det senare är till Aero -91 med enkelt utblås som är lite grövre?

Till:

Per-Eric Beklagar växellådan. Vad hände? Kör du med den som den sportbil Saab ville framhålla den som eller självdog den av andra anledningar?

Vad gäller utblåset så hade min som orginal ett runt/ovalt rör, som jag fattat det samma som senare Aero, inte dubbelt som de tidigare.

Och växellådan, tja, orginallåda med 34000 mil på sig… den har haft lite lustigheter för sig de senase månaderna, med urhoppande växlar, mest 2:an, och lite vinande ljud, så helt oväntat var det inte 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng