Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

rodder76
Deltagare

Eftersom intresset för Talladega verkar vara lite extra stort i trakten runt Östersund om jag ska bedömma på var ifrån personer som jag har/haft kontakt med kommer från så kan jag beräta att ni ska hålla utkik.
Vi har nämnt den fina enägarbilen. Men det har även skrivits en rad om ”Den andre”.
”Den andre” har efter kontroll sin registrering i Nälden, och när jag börjar kolla hur det ser ut på kartan runt Östersund så ser det ut så här
2st Östersund (varav enägarbilen en),
1st Nälden
1st Krokom
Sedan får man ge sig ut på en lite längre tripp för att stöta på fler. Men om vi ritar en triangel mellan Bollnäs, Östersund och Kramfors så hittar vi 8 bilar till utöver de 4 jag skrev upp ovan.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng