Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

Forum Modellspecifika forum 9000 Snack om 9000 Talladega Sv: Re: Snack om 9000 Talladega

magnus m
Deltagare

Hej
Det är kanske bäst att erkänna när jag till och med blev sedd på plats i Luleå :blush:. Jo, jag köpte bilen. Platsen där du såg oss var mycket riktigt där bilen hade stått. I ivern glömde jag kolla om det var en 99: som stod borta i snöhögen på parkeringen. Du får gärna kolla. Såg ut att kunna vara något spännande.
Det var en 10 timmars bussresa och 70 mil hem men allt gick som tur bra. Om bilen kan man säga att den är nästan rostfri men att det finns en hel del att göra :jobbar: Så ett OK bruksskick kan man säga.

Tallaspaningen fortsätter med att konstatera att 88:an i Göteborg är borta från Blocket medan 90:an i Jönköping är kvar.

Mvh / Magnus

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng