Sv: Re: Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

Forum Klubbinformation Träffar & andra aktiviteter Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT! Sv: Re: Söderåsturen 2011 18/6 INSTÄLLT!

peter
Deltagare

@Sten-Arvid wrote:

Jättetråkigt att ställa in!

Lite vatten tål väl våra 900:or!!!!!!

Det finns ett nät av trevliga asfaltsslingor på Söderåsen.
Jag var den som lade upp ”The South Ridge Tour” (Söderåsen runt) i samband med ”The 25th International Saab Club Meeting” i Ljungbyhed 2006.
Det blev en 90 km runda kring Ljungbyhed och Söderåsen. Den gick helt på asfalterade vägar.
De som körde denna ”sväng” har berömt mig på flera sätt, för att ha visa upp ett ”Skånskt landskap som vi inte kände till”!

Tråkigt att inte kunna visa upp detta igen, nu när det är som vackrast!

Får väl grilla korvarna hemma i trädgården 🙁

S-A

Jag håller med, lite regn har inte skadat 🙂 Men solen skiner här i varberg nu så jag tänkte allt ta mig en tur ner t skåne ändå, har slitit som fan hela veckan för å bli klar me bilen så känner mig förtjänt av lite 900-åka 🙂

Men vi får väl hoppas att vi kan styra upp en söderåstur ändå framöver.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng