Sv: Re: Styrelsebulletin Nummer 1 2012

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Styrelsebulletin Nummer 1 2012 Sv: Re: Styrelsebulletin Nummer 1 2012

Det är så det ligger till. Det handlar mer om uppvisning för vår del. Om det går bra detta år så kanske vi får ta större plats nästa.

Arne har gett mig i uppdrag att ragga funktionärer. Så utöver mig själv så behöver vi i nuläget 2-4 st beroende på vad hårt vi kan tänka oss att jobba!

Jag sitterar Arne:

Det vi behöver funktionärer till är att visa bilarna rätt när de kommer,
Att få dem parkerade snyggt.
Att visa marknadssäljarna rätt och få dem vettigt uppställda.
Att mata fram bilar för körningen på banan och lina upp dem så vi får dem i åldersgrupper eller vad vi nu beslutar.
Att vinka av dem från banan till uppställningsplatsen.
Speaker under vår körning (Klart Peter Bäckström Saab Museet)

Jag kommer jobba tillsammans med Arne hela dagen på detta evenemang. Men vi behöver fler!

Så de som är intresserade får jättegärna höra av sig till mig via pm, mail, tele eller Djungeltrumma 😉

Mer exakt info om arbetsfördelning osv kommer när vi vet mer om exakt hur det kommer se ut!!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng