Sv: Re: SUPERSNABB hjälp önskas Kopplingsvajer 900

Forum Övrigt Allmänt SUPERSNABB hjälp önskas Kopplingsvajer 900 Sv: Re: SUPERSNABB hjälp önskas Kopplingsvajer 900

stefan2
Deltagare

Precis Kamkedja på den. Kolla upp så den mår bra! Men alla skräckhistorier som går om dessa kedjor är lite överdrivna….. Utom på 2,3:an tror det var 9000 92-93 då det var problem med riktigt dålig kvalité från en leverantör.
Tyvärr så är kedjor känsliga för oljebyten så sköts inte dessa så går kedjan sönder i förtid.

Överlag så har jag en känsla att problem på en SAAB drivs upp i folkmun till jättesaker i detta landet.( t.ex alla på mitt jobb vet att SAAB ”har JÄTTEproblem” med ”oilsludge” Men att Audi, Volkswagen och en del andra har haft/har liknande problem med detta är det ingen som vet eller hört talas om….) Att jag sen som en saabist har en förmåga att svälja det mesta är ju en annan sak.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng