Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

antonn
Deltagare

@M.Broberg wrote:

Det är så mycket kvar på min att jag blir smårädd. men det löser sig nog. eller så gör det inte det. jag är rätt lugn iaf.

Haha, det blir nog bra ska du se. Du får ringa ner han Konrad för jäklar vilket tempo ni hade när ni hjälptes åt! 🙂

Mailade en på en röd 900s MY92 ikväll men den hade blivit såld, det är ju så svårt att vänta på ”rätt bil” när man är ivrig att sätta igång.
Jag hoppas verkligen att den norrlandsbilen jag har på span har klarat sig bra från rost för det är ju det som är det jobbiga egentligen, och så hoppas jag att den blir billig :mrgreen:

Köpte ju den isblåa för 5000:-, tror det blir svårt att hitta finare og900 för den pengen.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng