Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

antonn
Deltagare

Är så mycket snö där bilen står så han kommer inte åt att kolla på den just nu (han har bytt till sig bilen men inte synat den ordentligt). Skulle få regnr så jag kan kika på senaste bes, mätarställning osv.
Det han visste om den var att den var ganska standard vilket förmodligen betyder ingen taklucka eller lull-lull, lite tråkigt men jag har ju rätt mycket lull-lull liggandes ändå.
Han sa även att den var ”klarröd” vilket jag antar är talladegaröd. Billig kommer den bli också.
Tänkte ta med mig ett par rediga stövlar och en borste så åker jag upp och kikar på den i helgen, köper den om den är hygglig och hämtar hem den när det blivit bart ute.

Har slutat kolla på film på kvällarna nu, sitter bara och läser folks projekttrådar och annat relaterat till og900.
Hittade ett kopplingsschema Lucas -> T5 som var till mycket hjälp, verkar inte så superkrångligt att koppla in själva elbiten men det lär jag få äta upp att jag skrivit när jag kopplat fel och bilen tar eld.

Ville bara skriva av mig lite! 😆

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng