Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

antonn
Deltagare

Imorgon åker jag och kollar på bilen, den skulle tydligen vara rätt fin, lite bubblor i dörrarna bara.
Jag är väldigt osäker på vad det är för färg på den för det var inte den ”ljusa röda” sa han.
Har nog bara sett 900s i 3 nyanser av rött: 1.Talladegaröd (ljusast?) 2.Körsbärsröd 3.Brunröd (Tror det står brun i reg på dessa).
På denna så står det står MRÖD i registret, 6 ägare och 32k mil. Avställd i 4 år.. 🙄 😆

Siktar på att åka klockan 10.00 och sen blir frukost och middag halvvägs (i Överhogdal hos min farmor) och sen på kvällen så sätter jag mig här så ni får en lägesrapport (om någon läser den här tråden ens)!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng