Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Svart 900S -92 – Väntar på bil Sv: Re: Svart 900S -92 – Jakt på og900!

antonn
Deltagare

@M.Broberg wrote:

finns otroooligt mycket hjälp på nätet. bara själva t5 dokumentationen är 192 sidor ren fakta .

jag ska nog lära mig lite nu i vår hoppas jag. ska få ihop bilen först med 🙄

Har suttit och läst en hel del nu, mycket rolig läsning! Kommer ihåg att någon på gamla 900forumet kopplat in EDU från 9000 :mrgreen:
Ja, vad är kvar på din nu? Lådan ”bara”? 😆

Har snackat med snubben nu, och han skulle kolla hur bilen såg ut på söndag.. Jag som ville åka NU!
Det var en MY90.. Vilket betyder mer jobb då MY90 saknar 9000stolar samt att elen är inte dragen likadant som på MY91-MY93.
Har för mig att det var mycket mer jobb att montera fönsterhissarna på MY90 och äldre jämfört med vad det är på MY91-MY93 där det bara är att montera saxar och motor, sätta in säkringen och fönsterhisspanelen och sen börja hissa upp och ner, tar bara nån timme att montera.
Men är bilen fräsch så är det ju värt det, man får ju inte vara allt för kräsen! 👿

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng