Sv: Re: T16S Monte Carlo Cab, Cherry Aero 1988!

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Monte Carlo Cab, Cherry Aero 1988!

turbocab
Deltagare

Lite mer småfix, har lött om centrallåsboxen och det verkar lira bättre nu, vi får se i morgon. Det var lite intermittent funktion, också ett jättevanligt 9000 problem enligt stcs forum.
Jag upptäckte under bromsfixet att ena drivdamasken var borta nästan, i alla fall var hälften av den väck… Det är lite faschinerande vilka bilar folk kör omkring med egentligen, hur är det ställt med våran bilpark? Ändå har vi bilprovningen, man fasar när man tänker på hur mkt småfel och skit bilar har trots bilprovningen, tänk hur det hade sett ut om vi inte testat varje år? För det är ju verkligen inte så att folk tar hand om sina bilar, i alla fall inte mot slutet när dom tänkt sig sälja den så småningom.

Jag undar om det inte svampar lite ändå i bromsarna för övrigt, jag får göra en luftning i samband med drivknutsbytet. Fan, jag skulle ju inte rädda en Saab till, men jag vet inte vad jag förväntar mig för 12.000 spänn heller, hos en bilhandlare….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng