Sv: Re: T16S Monte Carlo Cab, Cherry Aero 1988!

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Monte Carlo Cab, Cherry Aero 1988!

turbocab
Deltagare

Det är faktiskt inte Karl som äger den, utan en annan saabkompis. Tyvärr så kommer panel mm tas från den också, till vänsterkonvertering! Så blir inte mkt kvar….

Cherryn blir nog inte mkt med nästa vecka heller, Jobb kommer emellan hela tiden…. Nästa blir Gibraltar offshore, på måndag eller tisdag när jag planerat ny svetsning… Jag vill inte jaga min medhjälpare för mkt heller, jag är bara sjukt tacksam för all hjälp. Sen väntar Hamburg några dagar, och Ghana, West Africa ligger på listan också. Mkt nu…. Är nästan tillbaka i mitt gamla liv igen, det är himla gött! Okey, det var inte så himla gött kl 01.50 natt när flyget gick från Dubai till Europa, men vad gör man… Det är en del av det liksom.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng