Sv: Re: T16S Montecab, 900 T8 Special BILDER, nu i garage

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, 900 T8 Special BILDER, nu i garage

turbocab
Deltagare

2300 igår, familjen sover, smyger ut i Garaget för montering av det bromsrör som jag fått från Mekonomen för att ersätta Vä bak där gängorna lade av. Efter 10 minuters bråkande med anslutningen ovanpå bakaxeln blir jag förbannad och tar loss igen – inga gängor i nya nippeln på bromsröret…. FAN. Men stort tack till Mekonomen i partille som fixade detta imorse på väg till jobbet. Ni som beställer dylika saker från Mekonomen kanske ska kika i gängorna innan ni åker hem med prylarna. Så där loosade jag en dag till. En dag är mkt när man kämpar mot familjens vilja och meckandet är en förhandlingsfråga varje gång. Lutar åt att jag totalkraschar Flexen på jobbet och tokmeckar hela eftermiddagen istället. Hellre lön-lös än Bil-lös. 😆

Varför denna stress? Jo, måndag skall bilen till verkstad och få ny länkarm Höger fram, svetsning alltså. Besiktningen, första sen 2003, närmar sig med stormsteg!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng