Sv: Re: T16S Montecab, 900 T8 Special Nya pics, provkörd igen!

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, 900 T8 Special Nya pics, provkörd igen!

turbocab
Deltagare

Ja, den är galet snygg faktiskt, och bättre kommer det bli! Skulle tagit lite mer bilder, men då får nog nån åka med nästa gång. Faktum är att min röda 5D inte alls skämde för sig heller, den sticker utseendemässigt ut ganska mkt idag. Visst man är jävig, men det är ju helt rubbat vad tråkig bilparken på våra vägar har blivit, det är inte mkt som sticker ut längre och den grå/vit/svarta färg som nu är standard på hela Sveriges bilpark gör sig ju inte så bra heller när det blir på varenda bil… Och standarbilen – V60/V70 blir ju bara fulare och fulare för varje årsmodell, har dom sparkat alla designers på det företaget???

Redan i detta nu är motorrummet och kupen rensat från onödiga kablar, en motortvätt har gjorts, luftfiltret från 1993 (!) är bytt – vi släpper hur det såg ut, jag skäms att jag inte bytte det förra gången jag ägde bilen! Andreas hade i alla fall köpt ett och skickat med bilen…. Tänddelar, bakre bussningar är beställda, nya dämpare för luckan, mm. Massa pyssel på gång mao! Hela avgassystemet skall rivas ner, det fattas en bult och det sitter snett allting och tar i…. Märkligt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng