Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

turbocab
Deltagare

Hm, jag har såklart kikat lite på 9-3 och en Aero är ju en snyggare bil ju senare dom är till skillnad från 9-5, men det blir lite trångt. Vi ska ha grabben bak och när jag sitter bekvämt i en 9-3 så får inte mkt plats bakom alls… Dessutom är ju vridet i en 2,3T oslagbart, det är ju lite det jag vill åt. Har kört morsans 9-3 lite, en 1,8t och den är ju nice och så men liten och trång och inte riktigt känslan jag gillar. 9-5 är jag van vid. Automat går fetbort denna gången, pga förbrukningen. Synd att dom inte satsade på en låda liknande DSG för länge sen, en vanlig hydrallåda känns stenålder bara.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng