Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

turbocab
Deltagare

Det blev en storsväng i södra sverige med den svarta! Ner över Borås och Växjö typ, hemåt över Örkelljunga, Båstad och E6, via Karlshamn. Problem längs vägen? Nej, inte eg. Men den förbannade tryckvakten har jag ju inte rört på denna ”för den skulle ju vara original”. Jo, Tjena. Nu är ju GLT nånstans på 1 bar ( 🙄 ) så nog laddar den lite mer. Så vid några omkörningar och sånt så tog det ju bomstopp, sjukt irriterande. Nu är det löst dock…. Kunde bara konstatera att jag på hela resan en Julidag så EN ENDA övrig og900, på Ikeas parkering hemma i Göteborg igen. Galet. Det är inga vanliga bilar längre….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng