Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

turbocab
Deltagare

Vägs ände är nådd, och 5 bilar är inte längre möjligt att äga. Så jag skall rensa lite i samlingen – jag tror 3 är lagom. Men minst en skall väck i alla fall och det blir luxen som åker först. Den är ju ball, men utan KAT är den valet no 1 att släppa i denna miljötokiga värld. Sen är frågan om Specialen eller TurboS en åker? Jag funderar på att chocka mig och behålla specialen. Jag kan alltid chocka mig och pilla i en 16Vtopp i den och få en dyngfet 16V Special med nyskick inredning utan ABS mm som krånglar. 🙂 Jaja, vi får se.

Annons på Luxen kommer i det närmaste, sen får vi se om den svarta läggs ut eller om jag kan köra nån intern deal som ofta är fallet.

Varför jag vacklar? Främsta orsaken – allt jag inte kan äga och köpa allt annat pga av bilarna som bara kostar. Men stor faktor är också biltullarna – som ni vet så bor man i djävlaborg och mitt bilåkande kommer kosta mig 800 EXTRA i månaden från nyår. Detta måste tas hem nånstans, jag misstänker jag inte är ensam att fundera över detta…. 😥

Nån som är sugen på en LUX? Långmil, men för djävla nice och SNYGG. 20k släpper jag den för! Skattad, påställd och bessad, går som in i helvete!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng