Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

turbocab
Deltagare

Då vart LUXen såld, hämtas på söndag av en bilprofil som har en gammelbils blogg på nätet. Kul! Uppsala hamnar den i. Blev lite billigare än jag begärt på blocket, men helt okey ändå.

Nästa bil då – ska jag sälja den svarta igen eller Specialen? Jag har fan svårt bestämma mig! I mina mörka stunder är det cabben som hänger löst och så behåller jag bägge kupeerna, men jag vet inte jag. Cabben är lätt att ångra skulle jag gissa…. Just nu idag är det den svarta som säljs igen. T8an är så djävla skön, men kommer jag ångra mig att jag säljer den som har fungerade AC och 200 hästar och går som fan? Ja, troligen….. 🙂

I-lands problem! Jag tror jag slänger ut bägge på Blocket så får vi vilken som åker först. 😛

För info så hoppas jag på 40k för specialen, men kan släppa den för 38, då är förlusten bara nånstan i storleksordninge 10.000 med allt jag gjort och köpt till den…. Den svarta vill jag ju gärna ha 80k för, då blir förlusten inte enorm, men det är ju mkt pengar för en bil från 1993, visst….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng