Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, TurboS Aero 1993 i trafik igen.

jonathan p
Deltagare

@Turbocab wrote:

LUXen: är nu såld och rullar i detta nu Söndag em på väg till sitt nya hem i Uppsala. 1 down, 1 to go… Eller inte? Vi får se. Efter ett rejs i veckan mot en 9-5 Aero i den svarta så känns det bättre än på länge…. Jag fick släppa av vid 180 nåt för att inte köra på honom bakifrån, upp för Jerichobacken igen… Galet! Klar skön känsla alltså, han gick in i höger filen sen och vinkade och tokskrattade. 🙂 Det är mkt krut i dessa bilar….

Det är en skön känsla när den pensionär kan hålla jämt med en yngre förmåga. Jag älskar den känslan när folk inte riktigt förväntar sig att en gammal saab ska gå så pass bra 😉 Du ska alltså behålla den svarte aeron?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng