Sv: Re: T16S Montecab, + TurboS Aero x2. Importen hemma!

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, + TurboS Aero x2. Importen hemma!

turbocab
Deltagare

Min bil är trimmad litegrand, men bara ren APC trimning, ALL hårdvara är 100% original. Jag börjar tänka i banor att Sachs-lamellen är gjord i miljöanpassade material och är godkänd för en original T16 med 175 hk och absolut inte mer? Om man inte skruvar APC och kör med original 0.7-0,8 bar nånting så skulle jag inte märka nåt. Det börjar släppa när man segdrar lite och laddet kommer, runt 1 bar nånting. Och då är man ju helt utanför Saabs spec och Sachs kan ju rimligen säga att problemet inte är deras. Men faktum är ju som Johannes säger – äldre grejor håller emot mkt bättre. Jag har ju kvar en original lamell från bilen, den hoppar in igen om jag upptäcker att bilen fortsätter slira…. I min nya blå sitter nåt annat billigt, men den får sitta tills den rasar!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng