Sv: Re: T16S Montecab, + TurboS Aero x2. Importen hemma!

Forum Övrigt Projekt / Min bil MCY Cab 1991 Sv: Re: T16S Montecab, + TurboS Aero x2. Importen hemma!

turbocab
Deltagare

Precis, det borde stå att lager ingår. Minsta strul till och jag lägger beställning direkt där i alla fall! Igår fick sig den svarta en lackrengöring och vax. Herregud vad bra det blev…. Hittade även ett gummimedel som gjorde underverk för vingen mm. Galet nöjd! Meguiars produkter körde jag med. Den blå skall få samma nu, men även en lättare maskinpolering av större ytor, wish me luck…. 🙄 Nackdelen med garageljus är att ALLT syns. Huven är allt rätt perforerad, jag anar några tusen mil in till Stockholm från Investor under 90-talet som tagit hårt, samt raggarens härjningar på musikfestivaler under 2009… Tänk att bilen gått på raggen under en sommar, det är ju sjukt egentligen…. 🙄

Och skyltarna till Zelda har kommit! Det började på B regnr men sen var det mkt X och konstigt så att det är import ser man ju antar jag, men vad fan. Spelar roll antar jag. Försäkring är gjord och jag ställer på och hämtar bilen imorgon tror jag. Fix med framvagn och hjulinställning pronto! Så from imorgon så rullar en ”900 Sport Aero” runt Götet! 😆

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng