Sv: Re: T8 Special, Rullande renovering

Forum Övrigt Projekt / Min bil T8 Special, Rullande renovering Sv: Re: T8 Special, Rullande renovering

sebbo
Deltagare

EZK och Lucas sytemen har inte så mycket med varandra att göra. Det Lucas får från EZK är bara tändpulserna. Dem kan man också få ut på tex testuttaget i säkringsdosan 🙂
Det blir bara enklare att bygga all så. Att vi kan behålla original tändningen sparar oss en massa problem 😀
Jag ska posta precis hur man går till väga för att göra operationen så fler med mig kan konvertera om sina bilar 🙂 För enligt mig är det ett bättre val att anv Lucas systemet mot bosch då det verkar som att lucas kan justera sig mer mot olika bränsletyper och det är ju bra vid etanolkörning 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng