Sv: Re: td04 16t till 900 t16?

Forum Modellspecifika forum OG900 td04 16t till 900 t16? Sv: Re: td04 16t till 900 t16?

schwartz
Deltagare

Min TD04 har M12 banjo på olja in samt vatten in och ut. Oljereturen är av samma typ som original, skruvad (osäker på om den är lika stor dock). Jag har pressade slangar med banjoändar till vatten och olja in. Vatten ut har bara banjo i ena änden.

Tätningen mot grenröret är en svarvad ring, men jag vet inte om den räcker för att hålla tätt, återstår att se. Dp får du modifiera lätt, typ byta fläns och vinkla lite beroende på avgashus.

Mitt kompressorhus är vinklat nedåt, perfekt om man har ic fram, min wg är inte ombyggd (kanske går fritt för att jag har kopplingskåpa från en automat).

Lycka till, en TD04 ger bra skjuts 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng