Sv: Re: Termostat 900i 1990 16v

Forum Modellspecifika forum OG900 Termostat 900i 1990 16v Sv: Re: Termostat 900i 1990 16v

hoggorm
Deltagare

Heisann!

Den bruker over en liter mila, men jeg har aldri fulgt veldig nøye med på hvor mye den har brukt. CE har tidligere lyst litt når jeg har kjørt med høy rpm tidligere, men har deretter slukket seg. Jeg har fått bilen min bygd om til LPG og da har jeg fått høre at endel feil man tidligere har hatt kan bli mer synlig. Det kan være et problem jeg har hatt lenge, men ikke merket noe til når jeg har kjørt på bensin.

Jeg skal uansett få satt inn en ny termostat og så tar vi det derfra. Hvis det ikke blir bedre av den grunn så får vi eventuelt gå løs på Lamda og LMMen etter det.

Tusen takk igjen for svar. Kult at det er så mange som holder på med 900 her. Elsker bilen min 🙂

Mvh Håkon

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng