Sv: Re: Vilken Saab är bäst av modellerna 9000 och 9-5

Forum Övrigt Allmänt Vilken Saab är bäst av modellerna 9000 och 9-5? Sv: Re: Vilken Saab är bäst av modellerna 9000 och 9-5

Molte
Deltagare

Har för mig att 9000 faktiskt är något större på utsidan. Mer plats i baksätet finns ju också. Sen har vi den stora bakluckan som man dumt nog gått ifrån på 9-5. Antagligen för att styva upp kupén.
Kan verkligen hålla med om sportstolarna. Där sitter man som en kung. Stöd för lår och rygg kan man få precis som man vill ha det.
Kvalitén på 9-5 tycker jag inte man kan klaga på min har gått 21500 snart, och det ända man kan klaga på egentligen är att kupéfläkten la av. Bilen är ju trotts allt 11 år. För länge sedan hade pappa en 9000 som hade gått 23000 mil när han gjorde av med den. Där kan man väl säga att kvalitén var lite sämmre. Där var mycket bytt på den innan vi gjorde av med den. Men man ska ju inte bedömma utifrån enskillda fall häller. Tror nog att 9000 är en bra bil. Låter kanske som jag rackar ner på dem men jag gillar faktiskt dem också. Spec 2,3T det är en raket. Den fartKÄNNSLAN vid acceleration kan inte 9-5 Aero matcha!
En röd 9000 Aero är ju toksnygg. Gissar att pilotstolarna i dem matchar 9-5.ans sportstolar.

MVH

- 9-3 Aero 2,8T XWD TX Edition, Hirsch Performance -10
- 9000 CC 2,3 Turbo 16 Sport -91 när det är sommar
- 96 GL V4 Super -79 när vägen svänger
- 90 T16 -87 när jag ska överraska

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng