Svar till: Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a) Svar till: Saab 95 -69 (Eller, inkarnation av en Custom95a)

saabcustom
Deltagare

Så börjar säsongen närma sig och den late får brått… Nåt måste man ju göra med bilen inför säsongen. Jag har, i likhet med många ( ??? :invasion: ) länge tyckt att framkofångaren sitter lite för högt. Så en liten modifiering av stötfångarjärnen och helt plötsligt sitter kofångaren 30 mm lägre.

Inte jättemycket jobb men en psykologiskt viktig start. NU ska vi bli presentabla inför 2015.

Ett nästan 2 meter långt paket med bling anlände till garaget. Vad kan det vara kommer att visa sig så småningom.
Innerpaneler är avplockade eller på väg bort. Skall kläs med…. Den som följer tråden får C ! :CE :CE

Finns en hel del sått och gott att ta tag i. Bland det viktigare är väl att se över frambromsarna. Har betett sig lite skumt ibland. Kanske beroende på att körsträckan håller sig runt 100 mil/år 😕

Nå, fortsättning följer…

/ Kenth

Och… ReinO, ursäkta sent svar men… i år ska jag verkligen försöka komma upp till er. Har tänkt att göra det i flera år men annat har kommit i vägen.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng