Røykutvikling i tenningslås

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 TT / Røykutvikling i tenningslås

  • Författare
    Inlägg
    • januari 20, 2005 kl. 17:03 #12147

      Jeg hadde 62-modellen til besiktning i dag. Og på returen fikk jeg plutselig en noe heftig røykutvikling i en fra før noe sliten tenningslås.

      Hvordan løser man dette? Er det nye å få kjøpt? Siden den henger sammen med tendspolen så frykter jeg at dette er en relativt omfattende affære…

      Lars Fr.

        januari 20, 2005 kl. 20:12 #84460

        Det går ju i och för sig alldeles utmärkt att byta till en ”vanlig” spole och ett universallås. Beroende på hur originalfixerad du är!

          januari 21, 2005 kl. 05:23 #84461

          Det är inget större problem att byta och jag har för mig att jag sett tändningslås med spole på div. marknader. Lägg ut en annons på köpes så ska Du se att Du får napp.

            januari 21, 2005 kl. 06:51 #84462

            Jag har en ny orginal tändspole till salu.

            /Fredrik 070-587 88 01

              januari 21, 2005 kl. 12:25 #84463

              Takk takk… Nå ga plutselig røyken seg, men det går nok i retning av bytte. Jeg kommer tilbake hvis det blir aktuelt med kjøp.

              Lars Fredrik

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.