Gammalt fint ur, Hög Nostalgifaktor!!!!!!!!
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2006-03-14 19:08 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej!
Såg denna på tradera, ni som hugger på att det är ett tips, som ligger i fel forum, det är inget tips, för dyr , men väl trevlig att se för Tidtagaren.
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=25563780
MVH Christer

Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem