meddlemskort
- Detta ämne har 8 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2007-05-17 08:35 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
På mitt medlemskort (klisterlappen) för 2006 står det klart och tydligt:
Kortet giltigt t.o.m maj 2007 så vad ”bråkar” ni om?
Nya ”klisterlappen” för 2007 kommer säkert med utskicket av Bakrutan nr 2/07. Avvakta med kraft alltså! 😀
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Då har du nog missat den och kastat lappen tillsammans med kuvertet som tidningen låg i. Tror att 2006 års ”klisterlapp” kom i nummer två av Bakrutan.
Borde väl gå att lösa genom att kontakta kassören.
/B
bengt@akesson-motorsport.se
Jag har påpekat för vår distributör Comau flera gånger att dekalen för medlemskortet ska med i Bakrutan nr 2 så vi håller tummarna! Men som ni så riktigt konstaterar så gäller hittillsvarande dekal denna månad ut och jag hoppas att Bakrutan kommer vilken dag som helst.
Hälsar Bakrutans redigerare Janne
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem