Gäng.dim. bakskärm 96-V4?

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Gäng.dim. bakskärm 96-V4?

  • Författare
    Inlägg
    • juni 2, 2008 kl. 10:35 #18028

      Hej!

      Någon som vet om sexkantsskruvarna är M8 eller UNC 3/8 eller….?

      MVH/KG

        juni 2, 2008 kl. 13:06 #122424

        5/16 UNC
        Låter det bekant?

        //m

          juni 2, 2008 kl. 20:24 #122437

          UNC är det säkert-det är därför som 6-kanten passar på 1/2 tums hylsa!
          Saab hade lite hyss för sig med gängtyp/dim.!

          MVH/KG

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.