Växelspak och gummikula
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2008-06-12 21:31 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Växelspak och gummikula
Jag tog isär växelspaken på V4an och lagade plåthuset. När jag monterat ihop allt hittade jag gummikulan (som jag borde ha kommit ihåg efter att ha läst om den i reparationshandboken)liggande på golvet. Vad gör den för nytta? Måste jag riva allt igen? Måste jag justera växlar och vridstopp som det står i boken? Inga delar är bytta – bara lagade. Allt verkar funka bra.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem