Växelspak och gummikula

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Växelspak och gummikula

  • Författare
    Inlägg
    • juni 12, 2008 kl. 21:31 #18083

      Jag tog isär växelspaken på V4an och lagade plåthuset. När jag monterat ihop allt hittade jag gummikulan (som jag borde ha kommit ihåg efter att ha läst om den i reparationshandboken)liggande på golvet. Vad gör den för nytta? Måste jag riva allt igen? Måste jag justera växlar och vridstopp som det står i boken? Inga delar är bytta – bara lagade. Allt verkar funka bra.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.