Problem med bromsarna

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Problem med bromsarna

  • Författare
    Inlägg
    • april 12, 2009 kl. 09:11 #19912

      Min varningslampa för bromsarna lyser hela tiden. Inget läckage, håller trycket som det ska, och det försvinner inge vätska ur behållaren? Det är en saab 96-73.

        april 12, 2009 kl. 09:21 #138557

        Hej, kolla om du inte har en kontakt vid pedalen/huvudcylindern som måste återställas, annars kan du ha en kontakt under handbroms-spaken typ dörrkontakt som ska markera att handbromsen är dragen.

        MVH Micke.

        Saab 9-5 kombi -07, 95 V4 -73, 95 de lux -63, mc Örnen 120cc -50

          april 12, 2009 kl. 10:04 #138558

          Ok, ska kolla det ! tackar så mycket örnen

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.