Cambervinkel Saab og900

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Cambervinkel Saab og900

  • Författare
    Inlägg
    • januari 30, 2012 kl. 12:36 #25598

      Hur ändrar jag cambervinkeln fram respektive bak lättast på og900?
      vill helst att de ska kunna ändras smidigt.

      Vissa bilar har ju en bult som gör detta bla.

      *ps. var lite osäker på vart i forumet denna fråga skulle ligga, så flytta gärna om de är fel.

        januari 30, 2012 kl. 15:27 #188691

        Tjena!

        Fram ändrar du enklast genom att schimsa övre länkarm men bak är d svårare, böja/kapa/vinkla bakaxeln som gäller där.

        Mvh.Peter

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.