saabträff i vetlanda

  • Författare
    Inlägg
    • november 23, 2012 kl. 14:54 #26049

      till alla som kör saab är välkommna till en mindre saabträff i vetlanda

      Då undrar vi om det finns ett intresse för en träff i Vetlanda den 7 december för lite mat och bowling möjligtvis. Hade varit kul Bokar väl om det är tillräckligt många

      anmälan gör ni är så medelar jag vidare

      mvh andreas

        november 24, 2012 kl. 23:17 #193735

        nu är pärlan avställd å upp pallad kan vi inte ta en träff till våren sommaren i mitten sverige så alla har lika långt att åka?

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.