Önskar köpa: Saab V4,90 eller 99

Forum / Sälj/Köp / Bilar, köpes / Önskar köpa: Saab V4,90 eller 99

  • Författare
    Inlägg
    • mars 5, 2015 kl. 11:27 #26989

      Hej!

      Som rubriken säger så söker jag en Saab v4, 90 eller 99. Skicket bör vara bruksskick eller bättre, men en del fix gör inget.
      Bilen bör helst finnas i närheten av Östergötland, men jag är inte främmande för att åka längre om rätt objekt dyker upp.

      Hör av er med vad ni har och vad ni tänkt er för pris till min mail: mattias.bjorkdahl1988@gmail.com

      Med vänlig hälsning
      Mattias Björkdahl

        mars 5, 2015 kl. 12:48 #202261

        Du ska inte nappa på Christians nästan-gratis-V4 i Karlstad?

        96 V4 1975 ”Bollen”

          mars 6, 2015 kl. 13:24 #200590

          Jag har en 99 LE (med EMS-stuk) från 1975 till salu. 118 hk insprutningsmotor, varvräknare, fotbollsfälgar samt ronal kan ingå, avsedd som exportbil till USA. ca 13000 mil, 2 ägare före mig, bra bruksskick, lite ytrost vid de vanliga ställena (hjulhuskanter, nedankant dörrar, nyservad 2014 så går bra maskinellt. Orkidévit med rödbrun inredning, har även sportöverdragsklädsel i rätt färg.

          Finns i Enskede/Stockholm.

            mars 7, 2015 kl. 18:38 #202308

            @Sammy 900 wrote:

            Jag har en 99 LE (med EMS-stuk) från 1975 till salu. 118 hk insprutningsmotor, varvräknare, fotbollsfälgar samt ronal kan ingå, avsedd som exportbil till USA. ca 13000 mil, 2 ägare före mig, bra bruksskick, lite ytrost vid de vanliga ställena (hjulhuskanter, nedankant dörrar, nyservad 2014 så går bra maskinellt. Orkidévit med rödbrun inredning, har även sportöverdragsklädsel i rätt färg.

            Finns i Enskede/Stockholm.

            Låter intressant! Skicka några bilder till min mail och vilket pris du har tänkt dig.

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.