Stylad

  • Författare
    Inlägg
    • november 9, 2015 kl. 14:11 #381413

      Vad tror ni om något sånt?

      Attachments:
        november 9, 2015 kl. 14:13 #381415

        fick inte med andra bilden, tror nog att den är för stor ska fråga om någon kan hjälpa mig, fälgarna är från jobbet https://www.abswheels.se och stylingen kommer från http://www.scstyling.se

          november 9, 2015 kl. 18:23 #381420

          Det faktum att det finns en del Audi med det utseendet gör att det inte tilltalar mig, men idén i sig är inte dum.

          96 V4 1975 ”Bollen”

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.