Saab 92-träff i Linköping

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Saab 92-träff i Linköping

  • Författare
    Inlägg
    • juli 28, 2016 kl. 19:51 #400280

      Saab 92-vänner!

      Det drar ihop sig till Intsaab2016 i Vadstena och Linköping. Jag är ansvarig för den programpunkt som kretsar kring Moderskeppet: Saab 92.

      Jag vill härmed å det skarpaste bjuda in Saab 92-ägare till Terrassen restaurang i Linköping, den historiska plats där Saab 92 presenterades för världen 10 juni 1947. Tillsammans bygger vi en avspänd 92-utställning under äppelträden för våra utländska (och svenska) gäster.

      Jag har dess satt samman en liten fotoutställning med egna bilder och en del godsaker ur mitt arkiv.

      Så. Kom med din Saab 92. Eller vill du bara komma och hänga och titta – välkommen. 13 augusti 10-16.

      Skicka mig ett elektrisk brev om du har en Saab 92, så kommer stora infopaketet till dig direkt i din mejlkorg.

      Välkommen!

      claes.johansson at klassiker.nu

      Attachments:
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.