FMIC Saab og900 Turbo

Forum / Sälj/Köp / Annonser från företag / FMIC Saab og900 Turbo

  • Författare
    Inlägg
    • maj 15, 2017 kl. 09:43 #430230

      Hallå Saabklubbare!

      Det tidigare annonserade intercoolerkitet till og900 är nu färdigt. Efterfrågan har varit enorm så långt, och vi är nöjda med hur det hela föll ut. Stor vikt lades vid att kunna använda denna till både trubbnos och facelift, och på de senare kan man även ha kvar AC:n.

      Originalet lider av en väldigt ofördelaktig placering och dess storlek inget att skryta med ens med originaleffekt. Kylsiffror som jämförelse kommer bara vädret tillåter. Flödet är 35 % bättre vilket märks på gasresponsen!

      Kitet levereras med 4 slangar och 2 rör samt alla fästdetaljer, bogserögla (originalet kapas bort) samt utförlig monteringsinstruktion.

      Priset är 5895 kr. Mer info finns här: https://www.do88.se/sv/artiklar/fmic-saab-900-turbo-1981-1993.html

      BIG-170-B-1
      BIG-170-B-2
      BIG-170-B-3
      BIG-170-B-4
      BIG-170-B-5
      BIG-170_Air_Flow_Diagram
      BIG-170-S

      Ni får gärna kontakta oss på info@do88.se eller slå en signal till 08-58801088.

      /Isak do88.

      www.do88.se

        Anonym
        maj 15, 2017 kl. 17:39 #430272

        Har nyss lagt order på ett kitt till lá Senorita ? ?

          Anonym
          maj 17, 2017 kl. 17:56 #430353

          Och har nyss varit nere och hämta ut det ?

            juni 8, 2017 kl. 08:09 #431282

            Lagren är påfyllda igen! Den blå bilen kommer att kunna beskådas under festivalen i helgen, för den som är intresserad.
            Motorutrymme Lucas, 92.

            Väl mött!

            /I, do88.

            www.do88.se

            Attachments:
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.