FMIC Saab og900 Turbo
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-06-08 08:09 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Annonser från företag / FMIC Saab og900 Turbo
Hallå Saabklubbare!
Det tidigare annonserade intercoolerkitet till og900 är nu färdigt. Efterfrågan har varit enorm så långt, och vi är nöjda med hur det hela föll ut. Stor vikt lades vid att kunna använda denna till både trubbnos och facelift, och på de senare kan man även ha kvar AC:n.
Originalet lider av en väldigt ofördelaktig placering och dess storlek inget att skryta med ens med originaleffekt. Kylsiffror som jämförelse kommer bara vädret tillåter. Flödet är 35 % bättre vilket märks på gasresponsen!
Kitet levereras med 4 slangar och 2 rör samt alla fästdetaljer, bogserögla (originalet kapas bort) samt utförlig monteringsinstruktion.
Priset är 5895 kr. Mer info finns här: https://www.do88.se/sv/artiklar/fmic-saab-900-turbo-1981-1993.html
Ni får gärna kontakta oss på info@do88.se eller slå en signal till 08-58801088.
/Isak do88.
www.do88.se
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem