2st V4 -79 och -78
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / 2st V4 -79 och -78
2st V4 säljes.-79 och -78. Båda startar och går. Sitter en Weber 32/36 på -79:an. Rost finns. Säljes som rep objekt eller reservdelsbil.
12000:- för båda.
Finns 3,5 mil norr om Östersund.
Fredrik 0703407030
SÅLDA !!!!!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem