Borrmall stora vingen.

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Borrmall stora vingen.

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 30, 2025 kl. 07:52 #523338

      Hej,

      Jag söker borrmall för den stora vingen.

      Läste i en tidigare tråd att den fanns här på  saabklubben att köpa, men den verkar inte finnas längre.

      Nån som vet var man kan få tag på en sådan?

      Mvh Henrik

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.