B202i motorn till salu, 2500kr

Forum / Modellspecifika forum / OG900 / B202i motorn till salu, 2500kr

  • Författare
    Inlägg
    • juni 3, 2026 kl. 15:50 #528451

      Hej,

      Jag har en B202i motor som har gått 190,000km ifrån on 900i 1990. Den har alltså bosch insprutning.

      Den är urdragen så det är bara att lasta.

      Hela motorn, med kabelhärva och insprutare för 2500. Den funkade bra och utan problem för 3 månader sen när den var i.

      Finns i Trollhättan 🙂

      Mvh/

      Carl

        juni 3, 2026 kl. 15:52 #528453

        SMS:a 070 306-16 78

          juni 4, 2026 kl. 10:41 #528460

          Tror du skall lägga detta inlägg i köp och sälj längre ner i forumet

          Saab 99 - 1984 med B202 (16V turbo++)
          Saab 9-3 Vector Active 2.0t BioPower SportCombi - 2008

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.