immobiliseringsfel

Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / immobiliseringsfel

  • Författare
    Inlägg
    • juni 26, 2026 kl. 06:24 #529418

      min flickvän gick ut för att starta bilen en saab 9-3 1,8 2004 men startade ej gick hur bra som helst dagen innan bilen har ström men händer inget när man vrider på nyckeln men gick att dra igång bilen efter ett tag kom det upp på displayen att det var immobiliseringsfel ok….kollade batteri i bil ok…..nytt batteri i nyckeln ingenting vad göra

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      +

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.