immobiliseringsfel
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2026-06-26 06:24 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / immobiliseringsfel
min flickvän gick ut för att starta bilen en saab 9-3 1,8 2004 men startade ej gick hur bra som helst dagen innan bilen har ström men händer inget när man vrider på nyckeln men gick att dra igång bilen efter ett tag kom det upp på displayen att det var immobiliseringsfel ok….kollade batteri i bil ok…..nytt batteri i nyckeln ingenting vad göra
+
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem