Måndagsträff på Westerqwarn, Kolbäck
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2012-06-18 18:38 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Måndagsträff på Westerqwarn, Kolbäck
Hej
Vill slå ett slag för måndagsträffarna på Westerqwarn, mkt trevligt folk och gott fika!
http://www.westerqwarn.se/programsida.php
Hojta till om ni är på väg dit vet ja!


/Pär
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem