Måndagsträff på Westerqwarn, Kolbäck

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Måndagsträff på Westerqwarn, Kolbäck

  • Författare
    Inlägg
    • juni 18, 2012 kl. 18:38 #6305

      Hej

      Vill slå ett slag för måndagsträffarna på Westerqwarn, mkt trevligt folk och gott fika!

      http://www.westerqwarn.se/programsida.php

      Hojta till om ni är på väg dit vet ja!

      /Pär

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.