Information till V4-ägare Sebastian
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Information till V4-ägare Sebastian
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2012-11-05 22:05 av
berg.
-
FörfattareInlägg
-
november 4, 2012 kl. 18:57 #6580
Hej Sebastian!
Du köpte vår fina V4 den 24 juli 2012 i Bro. Nu när jag har gått igenom mina föräldrars pärmar har jag hittat lite information som kanske kan vara av intresse. De ligger i ett kuvert färdigt att sändas till dig, men eftersom det finns ett flertal med ditt namn så hoppas jag att du ska kunna meddela mig din adress. Jag har hittat en adress till en med ditt namn, Sebastian, i Näsviken som jag tror stämmer. Har jag rätt? Du kan bara bekräfta med ett ”ja” så skickar jag kuvertet. Om det är fel behöver du förstås meddela mig något som gör att jag kan hitta din adress. :race Vänligen dottern Marianovember 4, 2012 kl. 19:36 #49266Går att kolla upp hans adress och telefonnr via transportstyrelsen om du kan regnr!
november 5, 2012 kl. 18:09 #49300Hej!
Tack för tipset med Transportstyrelsen, Christian, men som du ser så behövde jag inte det.Sebastian! Vad roligt att du läste och besvarade mitt inlägg här på sidan. :AP Det var en chansning!
Ha inga stora förväntningar på vad det är jag ska sända dig. Det är bara en lista på vad pappa har åtgärdat för länge sedan samt några kvitton som visar när rostskyddsarbeten har utförts. Tänker att det kanske kan vara av intresse i fortsatt omsorg. Men jag kan också berätta om ett mini-minne som jag tror hör till V4:an. Tror det eftersom det är den enda bilen jag minns att morfar hade. Förutom att morfar och mormor hade två kuddar i baksätet så satt det en sådan där hund med gungande huvud på hyllan mellan baksätena och bakrutan. Som barn tyckte jag verkligen om den. Jag önskar dig fortsatt nöje och nytta med V4:an.
Om jag hittar något mer någon gång eller någon i familjen berättar något större minne (än mitt lilla) så kanske jag hör av mig den här vägen igen. :eclipsee_steering:
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
