Vad ska jag tänka på vid Saabo köp?
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2002-08-23 17:49 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / Saabo/Toppola/Husbil 92H / Vad ska jag tänka på vid Saabo köp?
Hejsan!
Jag vill bara höra om det är någon som vet/hört vilka brister Saabo-husvagnarna kan ha.
Blir glasfiberplasten sprickbenägen med åren?
Är det svårt att få tag på delar om det så behövs?
Väghållning?
Är det någon årsmodell 1964-68 man bör se upp med?
Ska jag försöka få tag på en?
Hej
Kul att du tänker köpa Saabo.
Det är inte lätt att få tag i delar när det bara tillverkades sådär 390 st.
Ring gärna mig om du vill veta något eller också kan du kontakta Magnus Lindberg i Norrköping.
mail: magnus_lindberg@swipnet.se
Hälsningar
Roger Forssén i Norrköping
Tel 011/100792
mail: roger.forssen@telia.com
Hej Roger och tack för ditt svar. Jag spar ditt nummer ifall jag behöver lite mer information.
Jag har nu varit och tittat på en Saabo så jag vet lite mer.
Den jag tittade på satt originalinredningen kvar, men ska jag renovera en Saabo så räcker det med att jag får tag på underedet och skalet. Inredningen får jag snickra ihop själv.
Om nån har en Saabo som är dålig i lacken men ändå är hyfsat rak och sprickfri så är det bara att maila mig!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem