GOD Saab-HJUL!

Forum / Övrigt / Off Topic / GOD Saab-HJUL!

  • Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2002-12-22 10:25 av Anonym.
  • Författare
    Inlägg
    • Anonym
      december 22, 2002 kl. 10:25 #9096

      Jag vill önska alla Saab-fantaster ingen nämnd och ingen glömd EN GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!

      Arne Andersson Värnamo

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.