Runda till Ohs och Getaryggarna

Vi samlas kl 11 på biltemas parkering i Värnamo. Här kommer Evert berätta lite om rundan. Vi kör österut igenom Bor innan vi svänger av på en av smålands vackraste vägar, de välkända Getaryggarna innan vi kommer fram till Rydaholm. Där svänger vi av mot Horda och via slingrande småvägar (asfalterade) kommer vi så småningom fram till Ohs där vi stoppar för fika. Järnvägscafet är öppet , ta med egen fika om ni önskar ha själva. Annars finns det på järnvägs cafe.Där finns en stor gräsyta där våra saabar och vi får plats. Evert har skickat en ny förfrågan om dom kan tänkas öppna upp....Får se vad dom svarar. Efter det snor vi oss hemåt till Biltemas parkering igen. Rundan är strax under 10 mil.

Dela gärna detta inlägg på sociala medier