Bensinpump 99 GLS -77
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2004-04-14 13:09 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 90/99 / Bensinpump 99 GLS -77
Hej
Är det samma pump som sitter på enkelförgasaren och dubbelförgasaren.
Har sett lite olika besked, beroende på vilken katalog man kollar i.
Nån som vet?
MVH Christer
Det är oftast samma pump, men jag har faktiskt råkat ut för en och annan piratpump som inte har passat på dubbelförgasarbil, och det berodde på att ena röranslutningen på pumpen stack ut åt fel håll så den pekade rakt in i förgasaren. Den sortens pump fick plats på bil med enkelförgasare, men på dubbelförgasarbil fick den inte plats. Jag har för mig att det var en äkta Biltemapump…..
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem