massa eller målfärg?
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2005-03-07 17:25 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / massa eller målfärg?
Det finns speciell primer för dylika operationer. Vanlig grundfärg blir det bara sprut och okontrollerad svetsning av och det som gör svetsprimern speciell är väl att den leder ström bra. Vanlig kallgalv på spray går nog det också. Svetsprimern brukar finnas hos välsorterade nasare. Finns även som spray. Personligen har jag använt 3M vilken jag ser som den bästa men det finns säkert andra.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem