Sv: Re: Fågel Fenix återuppstår ur askan…dag 3

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab Sonett III -71 (Trans- & motorbyte) / Sv: Re: Fågel Fenix återuppstår ur askan…dag 3

    maj 9, 2009 kl. 20:05 #139835

    Tack, det var hyggligt. Ja, det skulle väl gälla de anslutningar jag får över i instrumenteringen. Se bilder tidigare i tråden.

    (Jag tycker elschemat är under all kritik, svårläst och utan kabelfärg. Många förbrukare saknar angivelse över anslutningar (tex den på annat ställe omnämnda blinkerspaken).)